2011 m. lapkričio 11 d., penktadienis

Nu visiškai šokoladinis sūrio tortas

Prabudau nuo skambučio po kurio turėjau 5 minutes tortą išimt paruošt įdėt nufotografuot. Ji vėl keliavo į gerų žmonių rankas, be jų aš nu nė iš vietos! Šeimynai neprigaminsi tiek, kiek norisi. :)

Šis užsakymas buvo suimprovizuotas, nes prašyta buvo tiesiog skanaus sūrio torto, o aš kaip tik buvau nužiūrėjus čia tokį receptą iš CousCous&Pudding blogo, kuriame buvo nu tookios gražios šokoladinio sūrio torto nuotraukos. O kad jau aš visąlaik jei darau ne sau, vistiek kaip sau, pamačius visą torto tekstūrą, kuri gavosi aniems blogeriams ir atrodė to-bu-lai, nesusivaldžiau ir išbandžiau... :>

Taigi rytinės greitos nuotraukos, kad bent maždaug įsivaizduoti būtų galima kas man gavosi


Ir dar ale iš šono




Tai vat. Čia nuoroda į tortuko originalų receptą http://couscousandpudding.over-blog.com/article-chocolate-cheesecake-61962795.html o aš papsakosiu ką kaip keičiau :)

Visų pirma, pagrindui gaminti buvo siūlyta labai mažai sviesto. Praktiškai trigubai mažiau, nei šiaip reikia. Pagrindas būtų buvęs labai kietas, sviesto tik padvigubinau. Kitą kartą dėsiu tiesiog trigubai daugiau :/
Atsisakiau kiaušinių ir pieno. Kažkaip buvo baisu daryt kažką tokio, nes pirmą kartą girdėjau apie nekeptą cheesecake'ą su tokiu pasiūlymu. Beeet reiks dar kartą gamint ir daryt viską tiksliai pagal receptą. Tikiu, turėtų būt truputį kitaip.
Tortukas gavosi nu labai šokoladinis. Toks, beveik specialiai šokolado mėgėjams. Ne tradicinis sūris-grietinėlė-cukrus, o (kaip mėgsta sakyt kitos namų konditerės :)) su charakteriu.


Tai vat, dabar lauksiu atsiliepimų iš valgytojų. Bet taip bent vienos rankos pirštus sukryžiavus. Tikėkimės viskas bus gerai, o tai teks nuolaidą kitą kartą pritaikyt! :>

6 komentarai:

  1. Gaila nėra prapjauto nuotraukos. Bet receptas skamba skaniai :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. Taip, gaila... Na, kitą kartą gamindama tikrai parodysiu kaip jis ten atrodo. :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Ką tik pažiūrėjau originale, tai tikrai sužavėjo. Reiks ir man jį išbandyt prie progos :)

    AtsakytiPanaikinti
  4. Tikiuosi pavyks!
    Įdomu būtų sužinot, kaip sekėsi. :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Iki tos sėkmės dar toli :) juk žinai kaip būna su receptais - eilė begalinė ir kai susiruoši gaminti būtinai ne tą, kas eilėj :D bent jau man taip dažniausiai...

    AtsakytiPanaikinti
  6. Hehe, tikrai! Ne vienai tau taip, daugumai mūsų, turbūt. :))

    AtsakytiPanaikinti